مجلس درراس اموراست واژگون شد !!! درخواست پارتی باز از جاسبی درمجلس !!!؟؟
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

 «تابناک» ـ نظارت در کنار تقنین دو وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که در قانون اساسی و کلام امام راحل (ره)و رهبر معظم انقلاب بارها دیده مي شود.

به گزارش خبرنگار سرویس مجلس «تابناک»، امروز یکشنبه، پنجم دی ماه، بنا به روال چند ماه اخیر، از مارپیچ هایی که حراست یا حفاظت مجلس در جلوی مجلس ایجاد کرده است، گذر کردیم، ولی با وجود پیگیری های بسیار، متأسفانه هنوز معلوم نیست چه کسی یا چه نهادی، عمدا یا سهوا با این مانع آفرینی‌ها در اذهان مردم، اين پيام را متبادر مي سازد كه اینجا دیگر آن خانه ملت واقعي نیست.

مأمورین حفاظت مجلس نیز که به نظر مي رسد با خبرنگاران و ارباب رجوع ها به چشم مزاحم نگاه می کنند، دوباره با انواع تفتیش ها و برخوردهای بعضا نامناسب پذیرای مراجعین هستند.

امروز مانند گذشته، نشست های مجلس حاشیه‌هایی به همراه داشت، ولی این بار نه نماینده‌ای شعر خواند و نه بحث و جدلی بین دو نماینده در گرفت؛ این بار حادثه ای تلخ در مجلس جلوی چشم خبرنگاران و نمایندگان مجلس رخ داد.

عبدالله جاسبی میهمان امروز تعدادی از  نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود، ولی در حالي كه دست کم بیست نفر از نمایندگان مجلس، دور وي حلقه زده بودند، هر یک در لابلای اوراقی که همراه داشتند، دنبال نامه‌ای بودند که خدمت او بدهند تا شاید امضای این بنده خدا  ـ انشاءالله ـ گره گشای مشکلات دیگر بندگان خداوند باشد!

در این میان، خبرنگاران به همراه برخی از نمایندگان و میهمانان مجلس به کناری ایستاده بودند و به چشم خود می دیدند که آبرو و کرامت انسانی تا چه اندازه می تواند ذلیل شود که به جای پرداختن به اموراتی از سوی مردم که بر آنها تکلیف شده است، به تحقیر خود و موکلانشان مشغولند.

جاسبی راه می رفت و البته او گناهی نداشت ـ انشاءالله ـ اما عده ای که باز هم تکرار می کنیم، بیست نفر هم نمی شدند و عنوان نمایندگی ملت را یدک می‌کشند! برای رسیدن به وی (موافقت وي) از یکدیگر سبقت می گرفتند!

در این بین، حمید رسایی، نماینده تهران نیز موبایل فانتزی خود را بیرون آورد (جای سعید ابوطالب خالی) و نیمه مخفیانه چندین عکس از این صحنه های رقت انگیز گرفت تا شاید در وبلاگش یا در جایی دیگر منتشر کند و نمایندگان دیگری همچون خباز به افسوس و تمسخر به این لحظات می‌ اندیشیدند و احتمالا با خود می گفتند، آيا واقعا اینها را می توان عصاره فضایل ملت نامید؟

و چه زود برخی با آرمان‌های امام راحل وداع و رسالت نظارت و نمایندگی مردم را به هیچ عوض کردند!

البته در کنار این حاشیه ـ که نه باید گفت واقعه تأسف بار ـ سرانجام اتفاقی افتاد تا دست کم کام چند خبرنگار و نماینده‌ای که این صحنه را می دیدند، کمی شیرین شود.

نمایندگان در اين قیل و قال، یکی از بنرهای موجود در صحن علنی مجلس را واژگون کردند و بی اعتنا از کنار آن گذشتند، ولی خوشبختانه، شخصی پس از خارج شدن  جاسبی، این بنر را از زمین برداشته و پس از بازسازی آن، دوباره آن را مستقر کرد و وقتی از جلوی آن کنار رفت، جمله‌ای از حضرت امام خمینی(ره) كه بر آن نقش بسته بود: «مجلس در رأس امور است» نمايان شد.

البته دوباره سر و کله دوستان حفاظت پیدا شد و خبرنگاران را از جلوی صحن مجلس بیرون کردند؛ استثنا هم ندارد، دستور، دستور است و ساعت یک و نیم همه باید بیرون بروند، وساطت نماینده هم دو دقیقه بیشتر ارزش ندارد. خبرنگارها مصاحبه را قطع کنند، بس است دیگر!





:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 7 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: